Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Имаш право, но все пак разликата в шаситата е по-малка от 2г. Но определено системите за сигурност са в полза на швабите, а един европеец главно това гледа. А и има доста такива, които се доплащат за Голфа, но при Жужа тотално липсват...
    Stop-and-Go (Start-Stop) е стандартно оборудване на Жужа Не знам защо VW го предлагат в комбинация с ACC, но техните списъци с оборудване винаги са ми идвали малко сложни Electric Heated Windshield също се предлага на Жулиета, или поне подгрев в долната част около чистачките. Сега на Голф, може да подргавят цялото стъкло, ама все там. За стъклоумивателите виж не помня имаше ли подгрев...

    Сега факт е, че някои неща като Адаптивен Круз Контрол, Collision Warning, Lane Departure Warning, да спира сама като има препятствие пред колата, warning за мъртвата зона на огледалата и т.н. и мен ме дразнеше, че ги нямаше като поръчвах моята. Но пък на по-нови модели на FCА, даже по-малки коли като 500X доста от тия ги има, така че и в следващата Жулиета ще влязат

    От друга страна на EuroNCAP, оценките за сигурност на двете коли са доста сходни, дори странното е че на safety assist Жулиетата има доста по-висока:
    http://www.euroncap.com/en/results/a...iulietta/11002
    http://www.euroncap.com/en/ratings-r.../vw/golf/10955

    И да отбележа, че въпреки, че от началото беше ясно каква ще си купя, тествах доста коли от тоя клас. При положение, че Жулиетата е с мултилинк отзад стандартно, в шоурума на VW ми дадоха тестов Голф 7 с цял заден мост и ми обясниха, че било щото бил трендлайн, 100 коня дизел, а на по-големите мотори и по-високите нива слагали независимо окачване отзад Разликата в поведението на двете коли мисля, че даже няма нужда да я коментираме Така че кво да говорим повече, щом независимото задно окачване все още е екстра за Голф
    Last edited by Sm0k; d.m.y г., 12:23.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • Няма две мнения за поведението на автомобилите, съгласен!
      Това за задният мост, не го знаех... ХАХАХА!

      В този прайс лист който имам (от официален италиански представител) изрично е написано, че Veloce няма Start/stop система, както и GPL версията, което е разбираемо за нея... но за Veloce-то да не се предлага е странно...
      Now: 156 2.5 V6 24V
      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

      Comment


      • Ми, той, Старт/Стопа и без това си сработва когато си иска. По италиянски.
        Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
        Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

        Comment


        • Баварския дизайн в задницата...от къде идва бе пичове

          Comment


          • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
            Stop-and-Go (Start-Stop) е стандартно оборудване на Жужа Не знам защо VW го предлагат в комбинация с ACC, но техните списъци с оборудване винаги са ми идвали малко сложни
            При ФВ го слагат в адаптивния контрол, защото това не е гасене на двигателя, а има спри-тръгни функция на автомобила в трафик.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
              При ФВ го слагат в адаптивния контрол, защото това не е гасене на двигателя, а има спри-тръгни функция на автомобила в трафик.
              Подозирах, че има няква уловка, сега се зачетох в нета, вярно е система за спиране и потегляне в трафик.

              Първоначално публикувано от pigoff Покажи съобщение
              Ми, той, Старт/Стопа и без това си сработва когато си иска. По италиянски.
              Бе аз го ползвам от няма и 1000 км, първите 3000 го бях изключил да не се пали постоянно докато е съвсем нов мотора, ама сега бачка ОК: На студен мотор не работи, като отлепи стрелката, започва да я гаси. Винаги изгасва при еднакви обстоятелства - като спра на място, на свободна и с пуснат съединителя. Ако я държа с натиснат съединител няма да се изгаси, дори и напълно спряла. Един път изгасена, като натисна съединителя я пали и повече не я гаси дори да не потегля веднага, гаси я чак на следващото спиране. Ако караш назад, после дори да спреш на място и да я изключиш от скорост не я гаси никога.
              Ама при теб няма как да е точно същото заради TCT-то и липсващия педал, така че може да мисли за умно и да прави квото си иска
              Само един път се запали сама, след като беше изгаснала, ама стоя доста време на място, вероятно е започнал да пада заряда на акумулатора, а то следи и него и ако падне я бай-пасва. Което е другия вариант, при теб да изключва по-често заради студа и акумулатора.

              Като цяло за сега не ме е изненадвал да прави нещо, което не очаквам, ама сигурно просто трябва да му дам време да се побърка и да почне да се държи по италиански
              Last edited by Sm0k; d.m.y г., 00:54.
              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

              Comment


              • Явно си улучил такова време, където хем не е много студено, хем не е много топло.
                Най-скапано е лятото. Тъкмо започваш да се охлаждаш от климатика, пък тя вземе, че загасне. След това стои, стои и започваш да усещаш как ти става жега. Тя пали и започва да бичи студено колкото може. Тъкмо изгони жегата от колата и оп, загасне. Ей това мен ме подлудява.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • Не ми се е налагало да стоя дълго в задръствания за да се оплаквам от работата на С/С и връзката му с климатроника.
                  По някога сработва коректно при мен, но мисля че това се дължи на акумулатора, който зимата страда доста, макар и да подгравям автомобила преди потегляне.
                  Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                  Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                  Comment


                  • Още една полезна функция на С/С системата. Ако потеглиш като новобранец и колата загасне С/С системата се активира и не е нужно да я палиш с ключа а пали при натискане на съединителя.
                    Избери Твоят ... SOUND
                    https://soundcloud.com/maserati_hq

                    Comment


                    • Годишен данък

                      Какъв данък плащате за своята Джулиетта?
                      Питам, понеже се замислям като взема Джулия да прибера Жулка в БГ.

                      Аз тук в Швеция плащам 20€/год за първите пет години след което по 38€/год.
                      Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                      Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                      Comment


                      • Тук явно държавниците са решили, че ни е по-висок стандарта, защото данъкът може да е от 220 до 350 евро на година в зависимост от общината

                        http://www.calculator.bg/1/avtomobil_danak.html
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • За 2016 г. моя беше точно 296 лв. за София, като колата вече не е първа младост /01.2011г/.
                          sigpic
                          ex 147 JTD by Turbon
                          Giulietta multiair - the new passion

                          Comment


                          • 296 лева за 170 коня ли?
                            Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от alfa racer GTA Покажи съобщение
                              296 лева за 170 коня ли?
                              Да колега!
                              sigpic
                              ex 147 JTD by Turbon
                              Giulietta multiair - the new passion

                              Comment


                              • Хасково 338 лева за 2017 г.
                                За 2016 платих 630 лева
                                Избери Твоят ... SOUND
                                https://soundcloud.com/maserati_hq

                                Comment

                                Working...
                                X